En kvinna i huvudstaden och Livet :)

…det hade jag då rakt ingen aning om när jag igår skrev om Carola och det som hände henne, vid klädbytet innan Idolsändningen.

Det var sedan med lätt chockade och belåtna fnissningar, jag ganska snart upptäckte att en ovanligt stor skara av besökare hittat till just min blogg. Titta här hur det ser ut just nu på Bloggportalen:  

Statistik:
Besök senaste veckan: 5264
Placering privata, alla: 117
Placering privata, Humaniora och livsåskådning: 6
Placering privata, Regional anknytning: 4
Placering privata, Utbildning: 2

Sådana höga siffror brukar jag verkligen inte ha och de lär ju dala ganska snabbt. Men håll med om att det ser bra ut!

Den stora frågan är i alla fall om det är så vanligt att googla på just bh och trosor?

Eller är det Carola som är det intressanta, för själva inlägget var ju ganska knapert i sig… Det här är frågor som jag tog upp med min goda vän Isprinsessan igår och vi kom fram till en hel del som inte lämpar sig i skrift och hade dessutom väldigt trevligt under tiden.

Tutte. Tutte. Testing. 😀

Blogg 2.    

 

 Läs även andra fnissande bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer till: "Att smygfilmning av bh och trosor är så populärt" (7)

  1. Kul! Men lite små vridet på nåt sätt åxå.Carolas underkläder…. Vem bryr sig???Måste vara karlar. Dumma karlar som tror att dom ska få se något av Heliga Carolas kropp. Tror jag i allafall!Ha en trevlig 1:a advent tjejen!Kram!

    • Madonnan sa:

      Helena: Ja, sånt som förgyller en lördag:)Carina: Haha, stackars alla karlar:)Kram på er!

  2. Kul att du och din väninna fick en rolig stund i alla fall! =)Kram!

  3. Lite skrämmande fast kul såklart. Vilken besvikelse när det inte blev smaskigare än så 🙂 En härlig första advent önskar jag dig.Kram

  4. Hej!Hahaha… ibland undrar man vad folk gör på internet.På min WordPressblogg är det mest använda sökordet ”sjuk”. Hur upplyftande är det egentligen? Ca 80% av mina besökare där hittar till mig genom att söka på det ordet.kram och trevlig söndag. 🙂

    • Madonnan sa:

      WordPress är bra på så sätt att man kan se lite om vad som har sökts på. Förstår att det inte känns upplyftande, men vet att det sökt både på det ena och det andra…Kram och tack detsamma!:)

:)

Etikettmoln

