En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Löparknä…


Eller nå’t, har jag nog fått efter att ha rivstartat med löpning igen. Hade lite att ”springa ifrån”, så har joggat fem gånger på nio dagar – det kanske var för mycket för mina ben…? Fick nämligen ordentligt ont under knäna igår, i mjukdelarna s a s och har nu googlat på löparknä. Inte för att jag vet om det är just det, men en del likheter finns i alla fall.  
🙄

Hittade en blogg med goda tips om löpning och knäont här och ska nu ta och stretcha lite. I övrigt har jag haft min fina värmedyna Melissa på knäna under morgonen och ska snart ta en salva ovanpå knäna, tänkte jag.

Har kollat upp vad som gäller inför jobbet imorgon, känner mig verkligen inte laddad, men det kommer nog bara jag väl är där…

Måste fixa håret också… Fast jag bara ska vara inne och umgås med döttrar idag. Aningen fåfäng ibland, ja. 🙂

Kommentarer till: "Löparknä…" (1)

  1. Jag fick precis samma sak, fast då hade jag ”vilat” i 28 år. Gick ut för hårt i tron om att jag kunde springa som i fornstora dar, haha.
    Fick gå till sjukgymnast och få det kollat, gick sen dit en 5-6 ggr och fick övningar att göra hemma efter det. Jag har lagt upp dem på min blogg under ”träning/motion”

:)

Etikettmoln

