En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Höstlov slut

För nu är det helg och på måndag är det jobb igen. Ska bli skönt att börja jobba, för denna vecka var inte så rolig… Jag  har ju bara varit hängig. Först förkylning, sen ryggen som har gjort att jag var inspärrad i hemmet och knappt kunde röra mig i flera dagar och så nu rethosta som har gjort mig hes. Suck. 😦

Har spelat en del Wordfeud och läst. Efter att jag fått muskelavslappnande och värktabletter igår, så känns dock tillvaron helt okej. Så underbart att inte ha olidligt ont längre! Idag har jag t o m varit ute och åkt tunnelbana, för jag fick åka till Mariatorget, eftersom där fanns det enda apotek som hade min hostmedicin inne. Vilken frihet! Kanske får jag sova utan både värk och hosta inatt? Hoppas det!!

Sen kommer X Factor och Pappa på burk, på TV4 ikväll. Det blir mysigt. 🙂

Kommentarer till: "Höstlov slut" (4)

  1. Ett ganska vanligt fenomen att man blir sjuk just på lovet… Krya på dig!

    • Ja, typiskt o det har var det värsta lov jag haft pga ryggen… 😦

      Pappa på burk är tydligen filmen som går ikväll, inte igår som jag skrev 🙂

      Tack det ska jag!

  2. Vilken otur du hade med lovet! Hoppas att det går åt rätt håll nu med rygg och röst! Jag ryser när jag läser om dina ryggsmärtor. Krya på dig!

:)

Etikettmoln

