En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Så sorgligt

Jag läste i Evrilucas blogg att en fin bloggvän från tiden på Ab har gått bort; hon valde att avsluta sitt liv själv för att det var för svårt. En ung tjej som bloggade öppet om sitt mående, om den hjälp som inte hjälpte och om sitt liv…

Jag tappar orden och tankarna bara snurrar, samtidigt som tårarna vill fram. Det är så oerhört när en ung människa försvinner! Och att hon hade det så svårt, men ändå inte fick den rätta hjälpen… Så ledsamt och det finns inga ord för det. 😦

Vila i frid Islin och jag hoppas verkligen att du har det bättre där du är nu.

Kommentarer till: "Så sorgligt" (12)

  1. Har vidarebefordrat till Islins extramamma. Kram

  2. Det är så sorgligt 😦
    Hon var så go och snäll.
    Bara några månader sedan jag träffade henne senast,i nya fina lägenheten.
    Det gör så ont,men nu har hon funnit ro.
    Kram/Pluppis

    • Tänk att du träffade henne. Så fint!
      Ja, det har hon säkert och på något sätt finns hon ändå kvar.

      Kram på dig

  3. Tragiskt, bara så sorgset tragiskt … RIP, go´aste Islin ♥
    ♥ Kram

  4. Så tungt…minns Islin mycket väl sedan AB-blogg tiden men liksom så många andra tappade man bort varandra när de la ner. Fina Islin, med sina kloka ord fast hon var så ung. Sitt varma hjärta för alla djur ❤ trots allt jobbigt hon hade inom sig.
    Mycket ledsamt att hon inte orkade längre men hoppas och tror att hon har fått frid & ro.

    kram

  5. Så hemska att läsa att en ung människa ser döden som en bättre tillvaro än livet. Att hjälp inte gick att få…

  6. Jag blev bestört över att läsa att Islin hade dött. Hon kämpade så, hade det så svårt, fick hjälp men tydligen inte den rätta för henne. Jag undrar så hur den rätta hjälpen skulle ha sett ut. Jag kunde faktiskt inte sova i natt, tankarna snurrade och tårarna rann. Jag är ju inte på facebook så jag har inte kunnat läsa något där om vad som skrivits.

    • Förstår dig, det är så svårt att ta till sig..Jag blev också så ledsen… Har inte heller läst på facebook.

      Kram på dig

  7. Lilla Islin!!! ❤

:)

Etikettmoln

