En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Hälsan

Den är verkligen det viktigaste vi har och man vet aldrig vad som ska hända. Ganska oförutsägbart med andra ord och någon jag känner väl har blivit dålig, så nu håller jag tummarna och skickar massa tankar så att det blir friskare och går åt rätt håll.

Helgen har i övrigt varit ganska bra, men har haft jobbig huvudvärk med illamående sen i fredags, så det har blivit många piller. Alvedon hjälper inte ett dugg. Tyvärr misstänker jag att det var lite rödvin som utlöste det hela, men säker är jag inte. Eller så är det någon baskilusk av något slag och jag hoppas verkligen att den ger sig av under natten…!

Ska sova strax. God natt till dig som läser.

 

:)

Etikettmoln

