En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag värmer mig

Under en filt, med värmedynan Melissa på knäna. Det är tur att jag har henne. Nu har kylan kommit och det var blött om fötterna när jag råkade gå i en stor slaskpöl. 😦

Ännu kallare ska det bli, ner emot 15 minus till veckan. Men vi nordbor klarar ju allt, bara att genomlida så kommer det andra tider.  Idag kom många bussar försent, eller inte alls, för det är ju snöslask här i Stockholm. Frampå eftermiddagen försvann en del snö, för än så länge är det lite för varmt för det vita. Men en iskall vinter kan det bli…hu, läs här.

Undrar om det finns sockerfri glögg?

http://www.dn.se/nyheter/sverige/efter-snon-kommer-kylan

Kommentarer till: "Jag värmer mig" (3)

  1. Jag vet inte om det finns sockerfri glögg, men jag själv tycker alltid att den köpta glöggen är för söt och huvudvärksframkallande, så jag brukar värma vin och ha lite kryddor i. Helst halvtorrt vitt, för min del.

:)

Etikettmoln

