En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Och snudd på fantastiskt hur en del gör…när andra har fullt sjå att hjälpa till och fixa för dem. Hur bär man sig åt för att få andra att ständigt ställa upp? 🙄

Kan man undra, sa flundra.

Första advent

Idag har jag varit på Fältan (Fältöversten vid Karlaplan i Stockholm) och köpt lite småsaker. Bland annat det där brödet jag skrev om innan, Extrem. Jättegott! Och hämtat ut migränmedicin och handlat lite hårspray, smink, mat och glöggkryddor att göra egen glögg av, utan en massa socker i.

Sen har jag gjort lite fint här hemma, men det är inte helt klart. Får köpa ett par nya adventsstakar (förutom de som redan finns här och fungerar) och sätta upp en stjärna. Julgardiner tar jag till Lucia, annars tycker jag att man hinner tröttna och dammet lägger sig över allt.

Har haft ett par trevliga samtal i mobilen också. Jag gillar människor. 🙂

:)

Etikettmoln

