En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Av ett leveransbesked från ett gammalt sms på min gamla mobil; den som jag bara har på för att det finns musik på den och jag inte har orkat ändra numret till inloggning på jobbet. 

Nu blev jag klarvaken; somnade vid halv tio och hann sova i nästan tre timmar. Varför har jag glömt att stänga av ljudet på den rosa mobilen? Grrr. Hann börja tänka och då är det ju kört. Får hoppa runt lite på nätet, så kanske jag stänger av efter ett tag. Har ingen bok att läsa, är inte i en läsfas just nu, så därför blir det inget sånt avkopplande. Men jag är ju ledig imorgon, så jag kan sova ut om jag vill.

Undrar om snön ligger kvar därute? Det tror jag.

:)

Etikettmoln

