En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Alla ni där ute i stugorna och lägenheterna (och de som tyvärr, tyvärr sover ute..). Här i Stockholm  är det just nu -8,4 grader och det känns som om jag bara vill vara hemma. Inomhus. Det är alldeles för kallt för mig ute i snön och jag längtar både efter mer värmande utekläder och en solig vår.

Men nu är vi alltså i svenska adventstider och det är ju fint det också (även om man fryser). Här hemma har vi den glimmande adventsstjärnan och elektriska adventsljusstakar och även två med helt vanliga stearinljus och mossa i. Den ena ska jag köpa grön mossa till, för det har jag läst i Annas härliga blogg att det ska finnas. Den andra staken är redan klar.

Och så har vi min fina iPhone, som har fått nytt passande skal så här i advent och stundande juletider.

Min iPhone är adventsfin :)

Min iPhone är adventsfin 🙂

En riktigt fin första advent önskar jag dig som tittar in här.

Kommentarer till: "Ha en fin första advent!" (3)

  1. Häftigt fordral till Iphonen. Jag har bara plastskydd på min så där ligger jag i lä. Det är kallt här i Karlstad också och jag har köpt en ny vinterjacka på Stadium outlet. Den kommer nog till användning framöver som det ser ut…..
    Trevlig advent också till dig!

  2. Vilket fint skal!!! Vi var o handlade i Skärholmen igår, och Gaspar DROG mig förbi mobilskal och handväskor haha. Som kompensation fick jag plocka på mig MASSOR av olika ljus, så jag tror vi har för resten av vintern :). Ha en fin första advent vännen. Kram

:)

Etikettmoln

