En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Och den gick så fort så jag hann inte riktigt med. Som vanligt. Men jag har haft en långhelg, fyra dagar ledigt och det var precis vad jag behövde. Mer energi befinner sig nu i mig och jag lär väl skutta upp pigg som en mört, vid halv sju imorgon bitti (nåja, kanske inte ska överdriva så..).  🙄

Har både ätit och druckit gott i helgen till goda samtal, samt promenixat i snön lite. Provade bland annat en dryck, Green Yellow, som är sötad med Stevia och inte ger en massa kalorier eller kolhydrater. Det passar mig perfekt, för jag undviker kolhydrater sedan en tid. Den här kolsyrade drycken finns i olika smaker, bland annat Cola Colaoch Citron&Lime och vi var flera som tyckte det var gott.

Citron och lime blev jag själv väldigt förtjust i. En naturlig smak som verkligen är uppfriskande och fräsch, speciellt om man som jag gillar när det läskar ordentligt. Säljs i petflaskor om 50 cl, en lagom storlek om man ska dricka den själv och det var jättegott till nötter. 😛

bild (28)

Om du vill läsa mer: http://greenyellow.se/

Har också sovit ordentligt i helgen och hittat ett par roliga och lärorika appar till iPad. Läst en bok av Mari Jungstedt och sett ett par avkopplande Dvd-filmer.

Och så har jag precis lyckats byta plastskyddet till min iPhone, så den ser helt ny ut nu igen! Sånt blir jag glad av. 🙂

Kommentarer till: "En helg är slut" (2)

  1. Det låter som om du har haft en avkopplande helg! Hoppas att Luciaveckan blir glad och trevlig!

:)

Etikettmoln