En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Saltrum

Verkar avkopplande, minst sagt!

            Verkar avkopplande, minst sagt!

Ska vara väldigt bra för hälsan och hade missat att jobbet ska dit nu i veckan, men eftersom tjejen är krasslig så vill jag vara hos henne. Förstås. Synd ändå att jag missar saltet, för jag tror verkligen att ett saltrum hade varit perfekt för mig och min hesa hals. 😦

Saltet som pumpas ut i det rum där man vilar behagligt på sköna stolar, sägs ha en läkande effekt på luftrör och dessutom förgöra dumma bakterier. Verkar ju definitivt vara något i dessa förkylningstider! Får avvakta och se om dottern blir frisk. NU ska jag se om jag kan truga i henne lite gröt åtminstone.

Hostelihost, är det något på TV ikväll? 🙄

Läs om saltrum genom att klickeliklicka här: http://stockholmsaltrum.se/

Kommentarer till: "Saltrum" (2)

  1. Jag kände inte till att det fanns, verkar roligt att prova! Man använder ju saltlösning istf näsdroppar bl.a. Hoppas att dottern mår bättre så att du kan gå med!

  2. Det här var något helt nytt för mig! Kan nästan känna smaken 😉

:)

Etikettmoln

