En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Domedagen

ChristmasDen överlevde vi och kanske ska vi i fortsättningen undvika att skapa masshysteri i världen? En lärdom eventuellt. 🙂  Jag är iallafall glad att det är dan före dan, före doppareda’n och här sitter jag och ska alldeles strax ge mig ut och handla det sista och fixa och dona.

Hoppas du har det bra!

Julkram utdelas härmed till dig som läser. 

Kommentarer till: "Domedagen" (1)

  1. Vi gjorde visst det, jorden gick inte under, vilken överraskning! Jag är glad att slipper ge mig iväg ut i affärerna, fixa och dona får jag göra här hemma, ska börja med tallriset i kopparhinken.
    Julkram till dig med!

:)

Etikettmoln

