En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jo, jag spelar Betapet, både på nätet och via iPhonen.

Det går oftast väldigt bra, MEN idag blev det ett ”slumpat” bräde och den som lade före mig hade tre eller fyra röda rutor (3 gånger ordpoäng på varje ruta, dvs minst 9 gånger ordpoänget) och fick 1188 poäng på första ordet!! Då är det liksom kört sen…

Den jag mötte (de var två i en s a s) tyckte att jag var duktig som höll ut ändå. Alltid något att få beröm så. 🙂

Madonnan- heter jag, på Betapet och Madonnan08 på Wordfeud, ifall någon skulle vilja ta en duell. 😉

http://www.betapet.se/startpage_se/

Betapet

Kommentarer till: "Vad jag gör mer i juletider/stundande Nyårstider" (5)

  1. Kul att läsa! Tack! Kunde inte avstå från att reblogga (ursäkta).
    http://anekdotwriter.wordpress.com.

  2. Reblogged this on Macilanes anekdoter & kåserier & bridge (med Jack) and commented:
    Jag provade också Betapet en gång för att min syster höll på med det. Hon rekommenderade detta eftersom man inte behöver ha nån iPad (skratt). Jag fick stryk, så alldeles förskräckligt, så jag håller mig till Wordfeud med standard och Swedish Strict. Där kan man både vara litet taktisk och få uppleva jämn kamp, för det mesta i alla fall 🙂

  3. Vi ses på wordfeud då Madonnan. =)
    Gott nytt år! Kram

:)

Etikettmoln

