En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det har jag ju faktiskt. Trots allt. Hum.

Ska kolla klart en film, Wanderlust, med Jennifer Aniston och Paul Rudd. Den är lite småmysig och rolig och sen tänkte jag sova.

Och tänka mina tankar (men hoppas på att inte tänka för mycket, för jag vill ju sova bra).

Puss!

Wanderlust

http://bestmoviesevernews.com/4-wanderlust-jennifer-aniston-trailers-hits-25/

http://www.imdb.com/title/tt1655460/

Kommentarer till: "Har lite tankar här i mitt huvud" (2)

  1. Ocu nu så här 06.39 på morgonen så undrar jsg förståss….Va filmen bra och sömnen god ?;-)

    Kram!

:)

Etikettmoln

