En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Snygg lugg…!

Där ligger man i lä, tänker jag och ser lystet på Michelle Obamas nya jättesnygga frisyr med lugg. En sån skulle man ha. 😛

Lite roligt att läsa nyheter ibland, när det inte bara är elände och presidentfruns nya frilla har tydligen orsakat uppståndelse både här och där. De flesta är förtjusta i den nya stilen och populär är hon också, det ska vara en kvinna till det. Undrar nu hur många runtom i världen som lär klippa sig som hon? En ny trend, kanske?

Jag hade gärna gjort det, men har tyvärr inte lika tjockt hår (inte för att jag är skallig, men typiskt nordiskt, tunt hår finns det här…). 🙄

Kolla in luggen här: http://www.svd.se/nyheter/utrikes/usas-nya-snackis-michelles-lugg_7843588.svd

Kommentarer till: "Snygg lugg…!" (14)

  1. Hej! Här är du ju! Håller på att fixa och trixa till en ny blogg, kan inte hålla mig ifrån att skriva….nu ska vi se om det funkar att skicka den här kommentaren och att du får länk till mitt snart färdiga krypin!
    🙂
    kram Annica

  2. Jag läste på nån blogg att hon troligtvis är smartare än maken. Så kanske blir det hon och Hillary som kandiderar nästa gång? Han får inte sitta längre än två perioder.

  3. Och Madonnan jag är också 100% säker att du passar i lugg. Massor av kvinnor/tjejer har lugg fast dom är nordiskt blond. Inkl.jag. =)

  4. Ursäkta att jag lägger mig i men måste få dementera att alla svarta kvinnor med rakt hår bär peruk. Det är fel !!!!.Många rak permanentar håret och använder platt tång. och diverse styling produkter. Det vet jag med säkerhet från säkra källor. =)

  5. Och jag som just, efter att i hela mitt vuxna liv ha haft lugg, har låtit luggen växa ut!

  6. Jag har lugg, dock mycket tunnare/glesare. Kramelikramen/Rozie

  7. Alla svarta kvinnor med rakt hår använder peruker, tidningen verkar inte veta det.

:)

Etikettmoln

