En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vi människor…

Chirp

Vi är så olika. Tolkar verkligheten och skeendet, orden, allt ur vår egen inre personlighet – skapad av referensramar, möten, tillfälligheter…eller är allt meningen?!

Inte klokt så mycket lite betyder! 🙄

Kommentarer till: "Vi människor…" (6)

  1. Var och en har rätt till sin egen upplevelse av det som händer. Kanske är en del förutbestämt men vi gör också egna val som vi får ta ansvar för. Så tänker jag….

  2. Haha jag skrev precis om meningen med livet jag med, jag tror att allt måste vara förutbestämt…..

  3. Åh, jag tycker verkligen om sista raden – den om att lite betyder så mycket. Väldigt sant!
    Ha en trevlig helg, Madonnan!
    Kram

  4. mm…..det är så.
    Önskar att det fanns en förståelse hos människan att det finns anledningar till att vi upplever saker olika.
    Världen skulle vara snällare då 🙂

    Kram!

:)

Etikettmoln

