En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Sådana här…

bild (46)

Ser du vilken del av kroppen detta är? 🙂

..klistermärken har jag på precis hela kroppen, efter att ha varit kopplad till någon rytmapparat dygnet runt på sjukhuset. Jag har badat och duschat, skrubbat och haft mig och ändå sitter de kvar…måste man ha så mycket klister på?  😳

Har stannat hemma från jobbet även idag och väntar på att huvudvärken ska gå över. Har som ett tjut och sus i hela huvudet, men det ger sig väl… I övrigt är jag mycket piggare och det känns så bra att vara det. Har dessutom haft kontakt med nära och kära denna Alla Hjärtans Dag 2013, värmande.

Hoppas du har det bra!

Kram från Madonnan

Kommentarer till: "Sådana här…" (4)

  1. Det var värst! Jag har aldrig fått såna märken, men de kanske har förstärkt klistret sen jag hade såna mojänger sist. Aceton är det som gäller. Hoppas att oväsendet i huvudet ger med sig, låter inte alls roligt!
    Kram

  2. Använd olja så ska du se.

:)

Etikettmoln

