En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Dags igen…

iwatch2

Snygg! Läs mer på http://www.wired.com

Sovit som en stock och drömt massa drömmar med olika människor i. Tyvärr håller jag redan på att gömma innehållet…

En Iwatch är något som Apple uppges arbeta fram. En slags iPhoneliknande produkt i böjt glas, som ska sitta på handleden…! Låter ju märkligt och jag undrar hur den är tänkt att fungera? Ser en bild av att den ena handen förtvivlat försöker knappa in en massa saker på den andra handleden, men så kan det ju inte vara. Kanske räcker det att prata med iWatchen, eller så tar man av den ibland när man vill använda vissa funktioner?

Jag säger då det, det är spännande att få vara med i utvecklingen!

Ha en bra måndag, du som läser. Kram från Madonnan.

Kommentarer till: "Dags igen…" (4)

  1. Isprinsessan sa:

    *Kära, Madonnan*

    Vet du, att jag drömmer också just nu drömmar där vänner och bekanta från alla möjliga håll och perioder i livet möts. Helt otroligt spännande:-)

    Take Care, min Lilla Söta Vän ❤

    Kramar från mig,
    *Isprinsessan*

  2. Kommer osökt att tänka på något ur Bibeln… Att man ska betala med ett märke på handen, typ. Och det är tydligen bara en tidsfråga nu när GLO och Swish (och allt vad de elektroniska betaltjänsterna nu heter) gör sin entré, l r hur…?

  3. Det låter spännande!

  4. Ha en bra Måndag du också!
    Kram =)

:)

Etikettmoln

