En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Firade med sushi till sen lunch, efter ett lite utmattande besök på sjukhuset. Det gick bra, men att stå i 60 graders lutning på en bräda i 45 minuter och så lite för- och efterbehandling s a s, gjorde mej aningen matt.

IMG_1206

Till efterrätt blev det Läkerols nya sockerfria tabletter, såå goda! De är sötade med Stevia, som är ett naturligt sötningsmedel, 400 gånger starkare än socker och fritt från kolhydrater. http://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%B6tflockelsl%C3%A4ktet

IMG_1209

Tack till söta dottern som hjälper mej att skriva. Ska nämligen undvika dator ett tag för att hjärnan behöver vila sej efter den hjärnskakning som jag fick när jag svimmade för ett tag sen. 😦

Kommentarer till: "Vara snäll mot mej" (9)

  1. Hoppas allt är bra med dej och att du får en skön påsk

  2. Nästa gång får du välja en roligare efterrätt, Madonnan! =) Kram

  3. Nu får du se till att vara rädd om dig och stanna hemma tills du blir helt bra.

  4. Krya på dig och hoppas att du inte blir borta länge *ler*

    Hemikram ♥

  5. Hoppas du snart mår bättre. Bra att du vilar ordentligt! Sköt om dig vännen.
    Kram Camilla

  6. Jag har aldrig smakat Sushi. Det är säker gott men det har inte blivit av.
    Ta det lugnt efter hjärnskakningen!

  7. Bra att de kollar dig noga! Du ska självklart vila tills huvudet blir normalt igen.
    Fortsätt sköta om dig!
    Kram

  8. Sushi är jättegott 🙂
    Det tog några år att lära mig gilla denna delikatess……detta med rå fisk…
    Men nu kan jag riktigt längta efter det. Dock plockar jag bort sjögräset för det smakar som fiskskinn tycker jag…..

    Vila från datorn….det låter klokt. Jag hade hjärnhinneinflammation för några år sedan. Tv och dator fungerade inte på ganska länge. Man märker hur central vår hjärna är.

    Hoppas din dag varit bra.

    Kram!

  9. Dom måste jag inhandla och prova 🙂 Ta det lugnt och vila vidare 🙂

:)

Etikettmoln

