En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Och jag kommer att skriva i den, men just nu är det jobbigt med dator för det blir så snurrigt i huvudet och jag börjar må illa efter en kort stund.Men våren är här Bildoch det gör mig lycklig! Ska åka till sjukan och ta av mig en blodtrycksmätare som jag har haft åtstramande och brummande i ett dygn, på mig – tillsammans med en dosa hängande i bältet. Skönt att bli av med! Sen ska jag till doktorn och jag håller mina tummar för att hon säger att det är bättre.

Ses!

Kram från Madonnan

Kommentarer till: "Jag har en blogg…" (6)

  1. Sänder massor av ”krya-på-dig-tankar” och lämnar av en varm hemikram ♥

    Idag var jag ute på promenad med mina små barn och hunden och fann fem vårblommor och vi såg tio fjärilar så nu tror jag på våren jag med…

    Du får ännu en hemikram =0)

  2. Hoppas verkligen att du slipper snurrandet i skallen snart.

    Krya på dig!

  3. Du har ett Liv åxå det är viktigare att sköta om det
    Bloggen finns kvar när du blivit bra

    Sköt om dej
    Krya-på-kram

  4. Så tråkigt att höra att yrseln är kvar! Hoppas verkligen att du är på bättringsvägen. Du är väl sjukskriven? Sköt om dig!
    Kram

  5. Håller också tummarna för att du får positivt besked hos doktorn och för att du blir frisk snart. Skönt i alla fall att våren äntligen kommit. Kramar =)

:)

Etikettmoln

