En kvinna i huvudstaden och Livet :)

PrinsessanMadeleine+och+Herr+ONeill++

Foto: Kungahuset.se

Och äntligen fick jag reda på när bröllopet ska gå av stapeln, kl 16 i eftermiddag läser jag i DN. Har lite dålig koll på sånt, men tänkte sätta på TVn och kika lite en stund.

Slottskyrkan här i Stockholm lär fyllas till brädden av ”fint folk”, så det  kan nog finnas en och annan klänning och personlighet som är rolig att se.

Jag funderar på att ta mig en liten promenix förbi Skeppsbron, till Söder. Kan vara skoj att se eventuella förberedelser omkring bröllopet och när jag nu bor här i stan så är det skoj att se glimtar av det som händer omkring en också.

Personligen är jag inte så rojalistiskt lagd, men prinsessan verkar ju vara en riktigt rar partysessa, så hoppas nu att hon får en man och ett framtida liv med bebisar och annat som gör henne lycklig!

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/kolumn-lyssna-pa-din-pappa-madeleine_8248250.svd

:)

Etikettmoln

