En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Tänkte bjuda på en bild från Stockholm Marathoyn 2013. Finn ett fel... Jag tycker den är rolig! :)

Tänkte bjuda på en bild från Stockholm Marathon 2013. Finn ett fel… Jag tycker den är rolig! 🙂

Har sovit ovanligt gott. Gårdagens kväll tillbringades till stor del utomhus, på promenix och balkong. Så härligt.

Fick ett för mig ganska ovanligt och tufft migränanfall kvällen innan, så där så att jag höll på att kräkas, låg däckad i sängen och inte vågade röra huvudet knappt, men sen när det äntligen lättade igår kväll så var det härligt att gå bort eländet ute i det fria.

Idag har jag ingen aning om vad som sker. Har besök av sonen och solen strålar på himlen, så vi får se vad det blir.

Ha en fin dag, du som läser, så hörs vi senare idag. 😉

Kommentarer till: "Lördag 8 juni 2013 och sol igen!" (2)

  1. Ja, det är kul med mannen som springer baklänges, har han anammat Britt Eklands filosofi, månntro? Inte roligt med migrän, skönt att du mår bättre!

:)

Etikettmoln

