En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag har just kikat på slutet av prinsessbröllopet och det är en stilig Madeleine som nu har fått sin Chris. Vacker sång av Peter Jöback hann jag med också. Pampigt värre!

Och de hade tur med vädret!

Prinsessans bröllopsklänning är jättevacker! Ett långt släp och figursydd med spets. Till det en liten vit bukett. Annat det än min vita dräkt på min tid…lätt gravid var jag också. Undrar om Madeleine är det? Eller snart, kanske? 🙂

Lilla Estelle är förresten otroligt lik sin mamma! Sööt.

Grattis till brudparet! Nu är det bara Carl Philip kvar…lillprinsen.

http://www.dn.se/sthlm/folj-prinsessbrollopet-direkt/

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/liverapport-folj-brollopsdagen_8247102.svd

Kommentarer till: "Och så var de gifta…" (8)

  1. Ett vackert bröllop på många vis. En sak förvånade mig och det var att kungen såg så sur ut…

    • Det förvånade inte mig ett dugg…har inte så mycket övers för just kungen efter något jag tror jag bloggat om en gång, när vi stod i regnet med barnen för att se dem åka förbi och han inte ens tittade eller vinkade. Den som visade sig ha ett stort hjärta då var Victoria som både vinkade, böjde sig ut bakåt genom fönstret för att dottern skulle hinna fotografera 🙂

  2. Jag hann också se lite av bröllopet. Allt var vackert och fint och som vanligt lite utdraget och segt. Estelle var jättesöt och verkligen lik sin mamma. Jag undrar om drottningen och kungen var lika nervösa och rörda som vi vanliga föräldrar brukar vara på våra barns bröllop? Det var dom nog. =)

  3. Underbart vacker klänning. Tycker att Victorias klänning var helt ljuvlig också… Gillar färgen 🙂
    Härlig dag!

    Kram:-)

  4. Ja. Själv bor jag 2 km från Drottningholm så om jag sträcker ut tungan tillräckligt långt kanske jag kan slicka lite på faten om jag ställer mig på balkongen?

    Hoppas det går bra för dem. Men om vi någon gång kommer att få läsa ”Redan äktenskaps- chris” så glöm inte var du läste det först! 🙂

:)

Etikettmoln

