En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Man kan gilla Måns Z och Allsången på Facebook 🙂

Artisterna som ska uppträda i årets version av Allsång på Skansen är klara och vad sägs om Gyllene Tider, Mando Diao, Robin Stjernberg, Lisa Miskovsky, Yohio och Magnus Uggla? 🙂

Det blir säkert skoj, i år igen. Jag tycker att det är trevligt med såna här traditioner, men att sitta framför TVn känns just nu som ett säkrare kort än att utmana det svenska sommarvädret…

Själv har jag bara varit där ett par gånger, trots att jag bor så nära. Nuttan var med en gång (en mjukis) då ena dottern och jag stod längst fram vid scenkanten och lyssnade på bland annat Loa Falkman; vilket minne. 🙄

http://www.svt.se/allsang/har-ar-artisterna-som-upptrader-pa-allsang-pa-skansen-2013-1

http://www.dn.se/kultur-noje/de-gor-allsang-pa-skansen-2013/

http://www.expressen.se/noje/har-ar-artisterna-till-allsang-pa-skansen/

Kommentarer till: "Årets Allsång på Skansen" (5)

  1. Jag har aldrig varit där men följer det på TV lite då och då. En somrigt fin tradition!

  2. Jag har läst det mesta av vad du skrivit den senaste tiden och det var ju inte precis ”gilla” man kände för då 😦 Nu verkar du vara tillbaka lika pigg och glad som förr – jätteskön att läsa. Betr. Allsång på Skansen – det var bättre förr – tänk på att jag tillhör en generation, som normalt brukar vara död vid min ålder 🙂 Men det är ju bra att även ungdomarna
    kan ha trevligt med Allsång….
    När vi lagar till laxpastasalladen, då tänker jag på dig. Knasigt kul, va?
    Ha det fortsatt bra!

    • Roligt att du är här, det känns bra att kunna använda datorn lite igen 🙂

      Ja, knasigt kul och så bra att ni gillar receptet!
      Tack detsamma! 😀

  3. Ingen sommar utan Allsång på skansen 🙂

    Åh…det är så himla kul att du är tillbaka!!!

    Kram!

:)

Etikettmoln

