En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Som till exempel när jag ser att någon har sökt på ”sexredskap våffeljärn” för att hitta till min blogg. Hur 17 kom de hit då? Visserligen skriver jag ibland om sex, eftersom det är ett hett och intressant ämne, men haha, något sådant har jag då inte skrivit om! 🙂

Får sådana konstiga bilder i mitt huvud – hur gör de med våffeljärnet? Och ganska originellt, faktiskt. Undrar hur många böjelser det finns? 🙄

Liten kvällstanke bara… 🙂

Kommentarer till: "Ibland förundras jag…" (7)

  1. Våffeljärn i all ära men…

    Ha en bra lördag!

  2. Ja man kan inte annat än förundras över uppfinningsrikedomen. Våffeljärn!
    Och vilken konstig kombination, våffeljärn, sex och Madonnan. *ler*
    Ha en fortsatt trevlig helg nu! Kram =)

  3. Kolla:
    26 oktober 2007, kl 20:51 Skrivet av Madonnan Anmäl !

    …när jag vinglade hem från en klämmig mammografi.

    På Odengatan dök hon upp, denna strålande varelse klädd i Rosa med keps. Så söt faktiskt! I alla fall så kom vi att tala om Facebook …och innan jag fortsätter måste jag bara få berätta att vi skrattar så att vi tjuter nu… Jag är förresten expert på att skratta så att jag nästan gråter ibland, lite så där halvtokigt kanske, men så har jag alltid varit och det har gått i arv till vissa personer i min omedelbara närhet. Min man bara fnyser, men han är rätt van, stackars honom.

    Vad vi skrattar åt?

    Jo, på Facebook kan man gå med i World friends och det har jag naturligtvis gjort. Då får man vänner från hela världen, vilket jag naturligtvis tycker är så roligt och spännande. Jag klickar förresten på allt på Facebook, provar utan att egentligen ha en aning om vad sjutton jag ger mig in på…

    I mig bor nog en liten äventyrare; bakom en skärm är man ju ganska trygg ändå och jag svarar hej vilt på frågor om…ähum…Sexredskap (vilket jag absolut inte vet något alls om, men jag svarar ändå, på skoj),

  4. UnderCover sa:

    Vill nog inte veta hur våffeljärnet används tror jag bestämt 🙂

  5. Ja, undrar själv vad i allsin dar våffeljärn kan tänkas ha för samband med sex..? Tanken svindlar..! 😀
    Ha det!

  6. Verkar smått obekvämt att blanda i ett våffeljärn…och varför?
    Ha ha ja finns lustiga saker i vår Herres hage 😉

    Ha en fin kväll!

:)

Etikettmoln

