En kvinna i huvudstaden och Livet :)

En kompis till mig, Isprinsessan som jag har känt i 46 år…, skickade den här videon till mig och jag tyckte den var jättebra och uppiggande, minst sagt. 😉

Den unge mannen i grön kostym är en annan barndomskompis son. Så kul att få se vad det blir av generna! (Det är för övrigt hans härliga mamma som alltid lockar mig till skratt och jag henne. Det händer att vi skrattar så tårarna sprutar bara av att s e varandra.)

Vad månde bliva av dessa unga herrar?! Ser fram emot mer! 

:)

Etikettmoln

