En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Så här skriver jag i min andra Madonnanblogg här på WordPress idag.

De mest populära bloggarna enligt Twingly…?!

Titta vad jag hittade av en slump, när jag kollade statistiken på min blogg. Scrolla ner till nr 13 (mitt turnummer)!

Twingly

Top 100

The most popular blogs written in Swedish

Top 100 – Swedish

There are a lot of blogs all around the world, some of them are a bit bigger than others. We thought it would be nice to see which blogs belong to the top segment in different languages. Please be aware that the list shows the blogosphere from Twingly’s point of view. Feedback on Twingly Top 100 is very welcome.

Choose a language below to get a language specific top list.

Choose language:                   All languages                  Danish                  Dutch                  English                  Finnish                  French                  German                  Greek                  Italian                  Norwegian                  Portuguese                  Spanish                  Swedish

Kommentarer till: "De mest populära bloggarna…enligt Twingly." (2)

  1. Du är verkligen värd ett grattis – jag skrev en tweet om det! Grattis!
    Jag funderar ibland på din recept-samling, som försvann 😦 Numera
    tänker jag mer än ofta på den eftersom jag planerar att stänga min
    egen receptblogg http://kocknovisen.wordpress.com nån gång under
    den närmast tiden. D.v.s. jag gör den till ”Privat”. Då använder jag den
    som hjälp för mig själv när jag vill tillaga något av mina favoriter.
    Som sagt, jag hoppas att du hittar alla dina recept och kan aktualisera
    den biten i någon av dina två bloggar.

    • Tack för tweeten och Grattiset! Får kolla det vid tillfälle. Har inte suttit så mycket vid datorn, men ska ta tag i recepten lite i taget. Hoppas på att hitta de flesta…

      Ha en fin dag! 🙂

:)

Etikettmoln

