En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Träna din kropp

Det är iallafall något som jag ska lägga vikt vid nu. Efter att ha haft ont både här och där och med lite energi överlag, så tror jag att en bra träning är perfekt för mig. Jag började på gym på Cypern och tänker fortsätta träna härhemma. Träningsbänk, cykel, stor boll och handlar, samt gummiband finns här i huset, så det är bara viljan och tiden som behöver tänkas på.

Fick bra råd om en bra sida på nätet ”Popsugar”, med träningsvideos som du kan träna till hemma och även tips om olika övningar. Kika här:

http://www.fitsugar.com/latest/POPSUGAR-Fitness?page=2

Body 3

Kommentarer till: "Träna din kropp" (3)

  1. Hm..min stora last är just glass..som jag kan äta i stora lass 🙂
    Jag har inte tränat så mycket som jag vill nu under semestern men jag kommer igång snart igen då allt blir som vanligt igen. Det är sommarschema på gymet och inte så mycket pass att välja på så jag har mest spinnat..ett fett brännar pass i veckan är lite för lite.

    Jag har skyllt på att det är semester och slappat utan dåligt samvete..men snart blir det nya tag.

    • Du är betydligt mer vältränad än jag, m a o.. BRA att du tränar så regelbundet, ska jag också göra!

      Kram

  2. Jag borde också börja känner jag… Nya tag och så.

:)

Etikettmoln

