En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det ska jag göra. För det är bara då jag blir nöjd. Idag gav jag mig iväg till frisören, men hon som klippte mig sist hade semester, det visste jag ju… Så det blev en han, med norra Europas tjockaste armlänk i guld, som klippte mig. Rappt gick det och säker på handen var han, men kanske var det den tunga handleden som gjorde resultatet mindre lyckat? 😦

Köpte en klänning och den var fin. Sitter nu på en gräsmatta. Skönt. 🙂

Kommentarer till: "Klippa mig själv…" (4)

  1. .. oj, aj, oj…. men kul med klänning och att du ändå ler åt situationen. Jag hade blivit liter mer tjurig, jag som aldrig går och klipper mig.. min vän sköter denna syssla.. 😀

    ❤ önskar dig underbar vecka.. Q.

    • Jag vill också ha en sån vän…! Själv brukar jag få klippa andra, så det blir lite klipp även på mig själv… 😀 Kram och detsamma!

  2. Oj då….klippte han för mycket…? Eller snett….?

    Kul med ny klänning. Kanske väger upp upplevelsen hos guldfrisören 🙂

    Kram!

    • Nja, lite inte i min smak…men nu har jag börjat vänja mig. Det börjar bli så där vilt och ostyrigt… 😉 Kram!

:)

Etikettmoln

