En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Testblogg

Ligger nyvaknad i sängen och provar hur wordpress-appen fungerar. Går lätt att skriva iallafall. 👍😘☀😎

20130715-093828.jpg

<a

Kommentarer till: "Testblogg" (7)

  1. Jag har använt den länge och är nöjd. PC:n använder jag nästan bara om jag vill ändra layouten. Det beror bl a på att jag är van vid fotoredigeringen som jag har där. Headers m.m behöver ju vara ganska exakt skurna för att det ska se bra ut.

    • Ja, det var lätt att skriva iallafall. Men fotona var lite svårare med. Ska göra som du med dem då. Tack för tipset!

  2. Ja . Den är käck till bilder o text. 🙂

  3. Jag använder ofta den appen…funkar bra. Kan ibland vara svårt att komma in om man inte befinner sig där det finns wifi.

    Ha en fin dag!
    Kram 🙂

:)

Etikettmoln

