En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Och det behöver man få göra ibland. Speciellt efter ett par nätter med ryckig sömn och knasiga drömmar. Det är så härligt att vakna upp efter en del drömmar, tycker du inte?! 🙂

Idag känner jag mig hel igen, frisk. Det är underbart att känna så. Förkylningen jag haft i veckan, med magont och lite feber, tog på krafterna i värmen, så nu är det så härligt att känna sig som folk! Idag ska jag sola lite, försöka att plocka undan en massa efter vissa andra här hemma (hur kan man strö så mycket saker omkring sig?!) och sedan tänkte jag mig ut i sommarstaden för att  njuta av livet i Stockholm.

Bild

Det blir bra. Bara jag inte får solsting först.. 😉

Dåna på balkongen kan man också göra i värmen... :)

Dåna på balkongen kan man också göra i värmen… 🙂

 

Kommentarer till: "Har sovit som en gudinna" (6)

  1. Isprinsessan sa:

    Tack för att du pusslar ihop dina fantastiska recept så att jag och andra får ta del av dem:-)

    *PussPuss från mig, Isprinsessan*

    • Varsågod söta Isprinsessan. Fast tyvärr hittar jag nog inte alla… Får fylla på med nya också. Kram!

  2. UnderCover sa:

    Dåna nå’nstans tycker jag låter som en alldeles perfekt sommarsysselsättning

    Jupp!

  3. Ha en ljuvlig dag 🙂

    Kram!

:)

Etikettmoln

