En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bakat bullar

Det har vi gjort här hemma. Här i Stockholm är det alldeles igenmulet idag, så det passade bra tyckte vi. Nu har dottern åkt till Grönan och jag sitter på balkongen. Datorn på bordet och Iphone bredvid… 🙂

 

20130729-133217.jpg

Kommentarer till: "Bakat bullar" (6)

  1. Så gott med nybakade bullar! Länge sedan det begav sig här…

  2. Åh så mumsigt med nybakade bullar!
    🙂

  3. Jag sitter och dreglar (munnen vattnas) framför denna din fina bild på bullar. Det är dessa som är mitt livs stora svaghet – jag älskar dem. När min fru (AL) har bakat dem så faller jag
    nästan i trans. I affärerna får jag kämpa för att låta bli att köpa dem, när de ligger nybakta i bröddisken. Njut, njut!!

    • Hehe, ja visst är det härligt med bullar! Doften av de nybakade som sprider sig i hela hemmet och t o m i trappen, är nästan överjordisk… 🙂

      • Och, vilken makt denna doft har. För åtskilliga år sedan köpte vi ett radhus, där värdinnan bjöd på kaffe och nybakta bullar. Det visade sig sedan att bulldoften dolde mögeldoften från ett fuktskadat rum. Vi gick på detta klassiska knep, hahaha.

        • Ingen solskenshistoria direkt…att man kan använda bullar till sånt, visste jag inte. Stackars er 😦

:)

Etikettmoln

