En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Det trodde jag aldrig att jag skulle köpa, men när jag gick förbi Akademibokhandeln och såg den för 20 kr, blev jag nyfiken. Den verkar faktiskt läsvärd. Hon är ju ett ansikte man ser ofta, så det blir skoj att se vad hon skriver om. 🙂

20130808-114553.jpg

Kommentarer till: "En bok av Sofi Fahrman" (6)

  1. Man ska aldrig säga aldrig om böcker 😉

  2. Minns du AB-bloggen och tiden där? Nu har jag ett tips, men vet inte vad det är värt. Siten verkar lovande och jag anslöt mig i dag. Se här:

    KARMASTUDIO. Vad det handlar om kan du se här: http://skvitts.wordpress.com/2013/08/07/gamla-aftonbladet-bloggare-2/

    Det är ju nytt och man vet aldrig vad det kan bli av det, men ambitionen tycks vara att man som bloggare också ska kunna ha en bra kontakt med andra som bloggar på samma site, som det var på AFTONBLADETs blogg.

    Hoppas du dyker upp där.
    /Skvitt

  3. Inget för mig tror jag men 20 spänn är ju överkomligt

:)

Etikettmoln

