En kvinna i huvudstaden och Livet :)

En gammal bild, är lite rundare numera - lite bara. :)

En gammal bild, är lite rundare numera – lite bara. 🙂

Det är jag faktiskt. Det kan man väl få vara någon gång?!

Jag ringde nyss en support för att få tillgång till mitt jobbmailkonto, som jag behövde ett nytt lösenord till. För att få det var jag tvungen att svara exakt rätt på FEM kontrollfrågor, vilka jag har bestämt svaren till för ett par år sedan – favoriträtt, favoritfärg, barndomskompis, favoritsångare och vilket år jag tog körkort. 

Jag hade rätt på alla! Även fast maträtten skulle vara minst fem bokstäver och det inte räckte med ”lax”, så klämde jag till med ”ugnslax” och fick rätt. HUR kunde jag komma ihåg det, när det finns så mycket god mat?!

Är belåten med mig själv. Nu slipper jag krångla med det här på jobbet imorgon. Thank god.

Kommentarer till: "Jag är imponerad över mig själv." (3)

  1. Oj det hade jag aldrig klarat. Har nog problem med att komma ihåg en sån ledtråd.

  2. Du är toppen! Det är ju bara så…

:)

Etikettmoln

