En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Och det gör han säkert rätt i, för att han nu väljer att satsa på sin egen musikkarriär är roligt för oss andra. Även om han verkligen har passat i rollen som allsångsledare, också – så behöver och vill han nog se om sin egen musik lite mer. Kul!

Måns var ju den som var med i Idol 2005 och hamnade på en femteplats. Även fast han inte vann, så gjorde han ett stort intryck på mig och många andra. Sedan har han bland annat både varit med i Let’s Dance och Melodifestivalen, där han hamnade på en tredjeplats med Cara Mia. En mångsidig kille som nu ska visa mer av sin egen musik.

I Aftonbladet läser jag att Lena Philipsson borde ta över, men det håller jag nog inte med om – även om hon är en duktig artist, så skulle det nog nästan bli ”för roligt”. Det finns dessutom många andra som skulle passa som ny programledare för Allsång på Skansen – vad sägs om pianopopartisten och kvinnan Miss Li till exempel? Också en ung artist, med ett varmt hjärta och en härlig sång!

Bild

Aldrig tråkigt med Miss Li 🙂

Fast det finns nog hur många som helst – och vem skulle DU vilja ha som programledare i nästa års Allsång?

http://www.dn.se/kultur-noje/mans-zelmerlow-lamnar-allsangen/

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article17290329.ab

http://www.svd.se/kultur/mans-zelmerlow-lamnar-allsangen_8422448.svd

http://www.expressen.se/noje/mans-zelmerlows-rorande-farval-i-natt/

http://www.expressen.se/noje/bjorkman-svt-valjer-en-tjej-for-allsangen/

Kommentarer till: "Måns lämnar Allsången efter tre år" (7)

  1. Min yngsta dotter kommer att bli förtvivlad nästa sommar när hon inser att Måns är borta…

    Tar min första bloggvandring på?? Månader? kanske ett år?

    Lämnar en försiktig Hemikram ♥

  2. Varför inte Sofia Wistam? Hon skulle nog vara en bra programledare. =)

  3. Känns nästan som när Lasse Berghagen slutade…man undrade om någon kunde ersätta honom…
    Anders Lundin gillade jag också…men..
    Måns är en fantastiskt skapelse som klarar detta perfekt och han hör nästan dit.
    Jag vet inte vem jag kan tänka mig…..Björn Skifs kanske..:)

  4. Jasså, nu hade han fått nog… Ja, vem skulle jag vilja ha.
    Inte en aning. Miss Li var inte alls ett dåligt förslag. Håkan Hellström kanske? 😉

    • Ja, Håkan skulle säkert få fart på pubilken. 🙂 Jag tycker det är dags för en kvinnlig programledare bara…

      Kram!

:)

Etikettmoln

