En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Oj, vad tiden går! Ute är det lite tvekan mellan sommar och höst. Vems tur är det nu? Luften är klarare och det regnar ganska ofta, växlar mellan väder i raketfart…

Flera som jag känner har ett jobbigt förflutet. Delar av mitt eget är väl inte heller världens roligaste, men det är inget som jag går omkring och tänker på. Jag försöker vara HÄR och NU och även framåt, så mycket det bara går.

Ibland hittar man så kloka ord som stärker. De här, som finns på Meditationsguiden, är av Buddha och kanske kan ge styrka och energi till den som behöver. Så klokt.

Bild

Jag önskar alla fina läsare en bra måndag, fylld av nya, positiva erfarenheter.

:)

Etikettmoln

