En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Ja, det hade ju kunnat vara frågan, för igår så mådde jag så dåligt. Höll på att svimma på morgonen, fick ropa och be om lite frukost i sängen för att få upp blodet i huvudet… Hade sovit för lite hela veckan och min kropp brukar reagera med svimningskänsla emellanåt då. 

Dagen sedan gick bra, även om jag var lite matt. Vid tretiden på em började jag känna mig konstig igen, fick inget gjort och vimsade till det. Huvudet brummade och susade och liite vingligt kändes det som när jag cyklade hem… Nåja, det blev bättre när jag vilade hela kvällen. Dottern var på Mac Donald’s och bio direkt efter skolan, så jag fick en stund alldeles själv. Det kan behövas ibland. Fick ett sms från henne igår, ”är så trött”. Hon har ju börjat ny skola och ny klass, med massa nya intryck så det lär ta en massa energi så här i början. Hon verkar nöjd iallafall och idag ska de på utflykt. 

Har sovit en hel natt. Tror att efter hjärnskakningen behövs lite lugn mellan varven, istället för att köra på i ett en hel dag och sedan knappt sova. Ska jobba idag, planera för nästa vecka och hoppas på att ha energi kvar för att gå iväg ett par timmar efter jobbet på en ”grej”, som jag isåfall lär skriva om.

Chato ska komma och sova över hos ”mormor” idag. Mysigt, men någon annan har lovat att gå ut med vovven imorgon bitti. För jag ska sova!

God morgon i torsda’n! Och svaret på frågan i rubriken är att det naturligtvis SKA gå. 🙂

CIMG1439

Här skulle jag vilja vara nu…

Kommentarer till: "Hur ska det gå med Madonnan?" (3)

  1. Håller med. Var rädd om dig och försök att sova ordentligt!

  2. Ta hand om dig och gör inte för mycket. Även trevligheter kan man bli trött av. Hoppas att du kan sova ordentligt i helgen!
    Kram

:)

Etikettmoln

