En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Och funderar på om jag ska gå upp, eller somna om. Är det fint väder därute? Ingen aning.

Denna helg blir att bara vara, tillsammans med dottern mestadels. Hon har ju börjat ny skola och klass så hon vill vara hemma. Fast chattandet med vänner tar mer tid än vanligt, för nu är det flera nya hon lär känna. Bra, tycker mamma.

Skulle ha gått på Teater Brunnsgatan 4i i torsdags kväll och fått se små smakprov ur olika föreställningar. Det hade varit roligt, men jag mådde ju dåligt så det gick inte. Suck. ”Jag Bengt Ohlsson” hade jag velat smaka på s a s och även det övriga. Biljetter till alla föreställningar finns på Ticnet iallafall.

Nu ska jag stiga upp ur sängen och kika ut på dagens väder. Ha det så bra idag, du som läste. 🙂

http://brunnsgatanfyra.se/

20130824-093640.jpg

Kommentarer till: "Ligger här i min säng" (1)

  1. Sol här i Blekinge!

    Önskar dig och din dotter en riktigt härlig helg!

    Kram 🙂

:)

Etikettmoln

