En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Karma

Det tror jag på. Försöker le mina dagar igenom; kanske är det därför jag ser så mycket vänlighet och omtanke överallt omkring. Hos helt okända människor, eller hos kända. Nästan alltid. Jag tror på att det du visar ofta kommer tillbaka till dig. Nästan alltid. Karma.

Sedan finns det sådant jag aldrig blir klok på. Som jag inte kan vinna över, även fast det borde få vara så. Vad är det för mening med det då? Kan man undra.

Dalai Lama – en klok man, som sprider sitt budskap med många leenden.

Min religion är vänlighet.

Bild

Kommentarer till: "Karma" (1)

  1. Där försöker jag göra lika som du. Ett leende är så llätt och genuin vänlighet får man oftast tiofaldigt igen. Plus att man mår bra själv precis just då med 🙂

:)

Etikettmoln

