En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Nämligen en liten, tryckande huvudvärk och nu försöker jag bli av med den genom att baka bullar i dubbel sats.

  • Har också varit en sväng till Fältan och gjort lite ärenden.
  • Pratat lite i telefon med en god vän och det var roligt.
  • Hört en annans lite stressade röst i telefonen, men blev ändå glad.
  • Lagat omelett till lunch, innan degen sattes.
  • Fejat lite här och var och planerat inför nästa vecka.
  • Kommer på så mycket bra saker när jag är ledig. 😛

Ungefär så, än så länge. 

Tillägg: Hehe, skulle skrivit ”något” i rubriken, istället för ”någon”, men det blev fel ser jag nu. Fast det här blev ju lite roligare, så det får stå kvar. 😀

Bild

Snart fylls huset av sådana här, då blir dottern glad när hon dyker upp efter plugget. 🙂

Kommentarer till: "Någon har lägrat mig…" (3)

  1. Ser verkligen gott ut! Kan tänka mig att dottern gillar detta.

  2. Ha ha! Ja, låt du den stå kvar 🙂 Bullbak även här ser jag. Alltid gott att ha hemma.

    Ha en fin fredagskväll!

:)

Etikettmoln

