En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Söndagslunch

Det brukar vi sällan äta, för ofta sover vi så att det blir en s k brunch istället för frukost och lunch. Men idag var jag så hungrig och eftersom ingen annan ville ha fick jag äta min laxburgare alldeles själv. Till den hade jag sallad och stuvad spenat. Supergott!

Laxburgarna köpte jag på Hemköp, i frysen och de går att stekas direkt, utan upptining eller efter att ha tinat upp. Lätt som en plätt och mätt blev jag också. Lånar en bild från Hemköps sida, så ser ni hur gott det var:

Bild

Laxburgare – så gott!

Dottern är förkyld med lite feber och första september kommer med hösten, för det var riktigt kallt ute idag.

:)

Etikettmoln

