En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Finnkampen

20130803-145309.jpg

Jag hör ingenting och tyckte inte det såg ut som på Stadion, när de sprang runt banan i TV. Men när jag googlar på Finnkampen 2013, kommer det fram att det är just där det går av stapeln.

Kanske var det därför det kryllade av folk på tunnelbanan? Dessutom en massa tjejer, såg något om Tjejmilen – är det imorgon, tro?

Det är mysigt att bo här, men har lite dålig koll… och vindarna ligger fel ikväll, annars brukar vi höra publikens jubel emellanåt.

Dottern har somnat, så nu funderar jag på om jag ska se en dvd. Hm. Har iallafall haft en bra och vilsam dag, träffat en annan dotter och ordnat och fixat. Städat hemma – det blev sån skillnad!

Hoppas att just du har en fin kväll. 🙂

http://www.finnkampen.se/

Kommentarer till: "Finnkampen" (7)

  1. Vilket härligt väder de får de som springer tjejmilen. För vi har då 24 grader i skuggan. Men tyvärr så är det min jobbar helg så jag får bara njuta av kvällen istället. Hoppas att du oxå får en skön helg med mycket sol.

  2. Här skulle det också behöva städas. Ser minst sagt dammigt ut… Men kommer inte till skott.

    Ha en fin lördag!

  3. Både Finnkamp och Tjejmil? Förstår om det är mycket folk i rörelse då.

  4. Jo..tjejmil imorgon. Har flera jag känner som skall springa 🙂

    Skönt med nystädat hem lagom till helgen. Önskar dig en härlig helg och att solen kommer att lysa över Stockholm också.

    Kram

:)

Etikettmoln

