En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Vi är inte riktigt kompisar idag. Bara lite. Vår vänskap kan vi aldrig tappa, förstås – men, jag är såå irriterad! Upptäckte nämligen för ett tag sedan att det bara är lite utrymme kvar i iCloud och då kan man hantera sina lagringar, rensa bort en massa så att det blir mer plats. Jättebra. Tyckte jag. 😉

ska man bara klicka på en knapp i inställningarna i iPhone, men se den funkar inte. Så då ringde jag supporten och hon som svarade där och var jättetrevlig, lyckades få mig att via iTunes synkronicera dator och iPhone. Fint, kan man tycka – men det blev inte ett dugg bättre för det! Förutom att alla bilder i datorn numera finns på iPhonen också. Suck, suck, suck.

Bild

I övrigt är jag på ett strålande humör. Ställde in en visit för att jag bara vill vara hemma med förkylda dottern och mysa. Vi ska se på Dvd, seriefans som vi är och sen lär vi somna ganska tidigt – för sen skolan började har vi båda varit som urkramade tvättsvampar (eller nåt) på kvällarna.

 

Det finns energitjuvar, som aldrig tänker längre än till sig själva. Och sen finns det andra som bara ä r och gör gott omkring sig, sprider glädje. Det är de man ska omge sig med. Dela god energi i världen. Tack till alla dem. Lilla, fina V är definitivt en strålande sol omkring mig!

:)

Etikettmoln

