En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Flera olika sorters yoga, korta och långa videos, finner du här: http://yogobe.com/

Själv kikade jag på 10-minuters solhälsningsyoga med Magnus Ringberg. Ibland kanske det räcker med en kortis, för att få mer energi? Ska prova iallafall.

Roligt att det finns lite att botanisera ibland här på nätet. Denna sida råkade jag få syn på via facebook och där finns även mer information om olika kurser och annat smått och gott.

Kommentarer till: "Yogobe" (2)

  1. Jag har provat Yoga…och jag fixar inte det där… Blir mest full i skratt och jag blir tvärtom lite stressad av att det tar tid!!! Nä…jag kör hellre ett jympapass med lite ös..;)

    MEN…jag tror faktiskt att Yoga är en riktigt bra sak att satsa på..egentligen 🙂
    Lycka till!

    Kra.

    • Hehe, kan förstå dig. Tänker mig utöva det här själv hemma, instängd i ett rum dit ingen får komma. 🙂

      Egentligen gillar jag Qi gong bättre, när det bara är musik och TYST. Köpte en svensk variant där de pratar sönder stillheten och musiken… Hittat bättre qi gong på nätet.

      Kra tillbaka 😉

:)

Etikettmoln

