En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Var frågan jag fick, när jag skrev på facebook att om jag vaknar före sex idag blir jag stur. Stor är jag redan, tänkte på ordet ”sur” när jag skrev. Fast nu var det så att:

När Pippi, Tommy och Annika hade så mysigt tillsammans kom en kväll när de ville att det skulle vara så för alltid. Då sade Pippi att om man åt tre små krumelurer (karameller?) så skulle man aldrig bliva stur.

Bild

Nåja; krumelurerna som jag har hjälper mot insomningsbevär också. Utan dem, i vissa stressande perioder, skulle jag inte kunna sova eller jobba knappt och sömnen är livsviktig!

Idag ska vi fotas på jobbet. Dottern har bestämt att mamma inte ska ha kjol, utan ett par capribyxor och så valde jag själv en benvit topp till. Ute är lite dimma.

Ha det så bra alla söta.

Kommentarer till: "Har du ätit en krumelur?" (2)

  1. Hej. Jaaa jag tar gärna några krumelurer för att slippa vara stur. Hon är klok Pippi. Hej svejs på dig.

:)

Etikettmoln

