En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

Full av insikter och bra händelser. Att veta vad man vill är BRA! 

Jag hann med en hel del och insåg att alla inte är på rätt plats i livet. Läste om otäcka incidenter på ett par skolor i närheten. Sådant skrämmer mig, våldsamheter. Hur kommer man till rätta med det?!

Och den som inte hälsar…även om det är i brådrasket, sjunker lite. För mig. Det är så lite som behövs! Det är grunden, respekt för andra och att man inte flyter ovanpå. Eller har jag fel?

Sådant jag försöker lära ut, ju. Hur svårt kan det vara?

Kommentarer till: "Vilken härlig dag!" (1)

  1. Du har helt rätt!
    Ögonkontakt och ett hej kostar så lite men betyder så mycket och borde vara en självklarhet för alla…

    Ha en skön fredag med sej!

:)

Etikettmoln

