En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Tankar

Bild   Om vad som är värdefullt och viktigt gnager en aning inuti. Man har bara en av sig själv, så är det ju. 

Måndag idag. Gick fort, som vanligt. Var hos doktorn, som är vettig och snäll. Noggrann och skickar remiss till en neurolog. Det tackar jag för, för vill vara pigg och fungera bra. 

Fick ett jättefint sms mitt på dagen: ”Vad fin du är idag!”. Sådant blir man så glad av. Tack fina dotter. 🙂 Kanske var det tack vare mina nya byxor?

Ösregn när jag skulle hem. Skyndade, skyndade.

Är bra på att läsa fort när jag vill bli av med något, skummade i otålighet igenom ett häfte. Så, nu kan jag bearbeta det i mina tankar så att det landar ordentligt.

Nej, nej och nej. När något känns fel. Har svårt att inse meningen.

Kommentarer till: "Tankar" (2)

  1. Hoppas att du får bukt med huvudvärken. Bra att du har en läkare som vill hjälpa till. Var rädd om hen! dom växer inte på trän…

:)

Etikettmoln

