En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Och har jag sovit något inatt? Kanske lite. Drömde att jag målade naglarna och att nagellacket tog slut, så bara därför utmanade jag just det nagellack jag drömde om och det finns hur mycket som helst kvar. Bra.

Har börjat använda Melissa igen, värmedynan som är så underbar. Ute är verkligen höst och jag frös hela dagen igår, både inne och ute.  (Nu gäller det förresten att skriva utan att förstöra nagellacket, varför lyckas jag alltid med det?).

Blommor från Cypern

En blomma som jag tagit kort på. Fin.

Tycker att mycket är konstigt omkring, tappar lusten lite grann. Men det brukar ju ge sig efterhand, när saker och ting har landat. Att bearbeta saker i tankarna gör jag ofta, fast inte så mycket på nätterna, faktiskt. Jag bara vaknar och ligger här och gäspar i den mörka natten, utan att kunna somna om. Till sist går jag upp och kokar mig en kopp thé, sätter mig vid datorn och kopplar av. Ganska mysigt egentligen.

Ens självbild är viktig, tror jag. Det är bra att veta att du duger, att du är bra och göra saker du själv mår bra av. Ta din tid. 

:)

Etikettmoln

