En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Bild

freedigitalphotos.net

Har sovit som en gudinna. Är så tacksam för det. Vaknade och nös flera gånger, men kanske stannar det vid lite snuva? Hoppas det.

Det är när jag är ledig som tankarna hinner ikapp, på något vis. Jag inser att jag har haft något i bakhuvudet, som jag måste kolla upp till veckan, så gott det går. Idag ska jag iallafall, tyvärr, gå på stan och försöka köpa en Dvd-spelare, sedan blir det troligen en fika med någon som betyder så otroligt mycket för mig.

Är glad att det är uppehåll ute, lite sol till och med. 

Kommentarer till: "Attjo, attjo, prosit" (3)

  1. Vi har haft ett strålande väder idag. Karlstad har levt upp till sitt valspråk 🙂
    Hoppas att snuvan viker hädan.

    Sköt om sig!
    Kram

    • Vad härligt! Här blev det också varmt o skönt, fast jag hade satt på mig höstkläder…flämt. 🙂

      • Ja det är ju hur svårt som helst att klä sig. Vi hade 0,6 grader i morse… det tog sig under dagen om vi säger så 🙂

:)

Etikettmoln

