En kvinna i huvudstaden och Livet :)

Jag och iOS 7

Vi har inte riktigt varit vänner. Förrän nu när jag har hittat en bakgrund som tar bort en hel del av det blaskiga.

Mapparna var så bleka, så knepet var att hitta en bakgrund med starka färger så att de blev starkare i färg de också.
Och annars har jag märkt att vissa klickningar går blixtsnabbt. Och det finns många alternativ till kameran. Bra!

20130920-203723.jpg

Kommentarer till: "Jag och iOS 7" (3)

  1. Jag är inte kompis med detta nya, för jag hittar inte och allt känns bara invecklat

  2. Jag har inte uppdaterat ännu. Har du hittat några buggar eller andra problem?

:)

Etikettmoln

